O
Často slýchám: naši zákazníci o mně ví.
Opravdu všichni potencionální zákazníci? Máte konkurenci? A jak může Vaše konkurence přežít, když všichni zákazníci jsou u Vás? Odpověď je: ne – všichni potencionální zákazníci o Vás pravděpodobně neví.
A proto je tu právě reklama.
Často slýchám: máme práce dost.
Gratuluji. A máte dostatek takové práce, která Vám přináší uspokojení, potěšení a dostatek peněz? Přijímáte každou poptávku která Vám přijde? Nebo by jste si raději vybírali jen ty zajímavé, které Vám přináší krom více peněz i potěšení a prestiž?
A proto je tu právě reklama.
Často slýchám: nemáme teď sezonu.
A chcete tedy pracovat jen během sezony? Nebylo by lepší mít práci rozloženou po celý rok? Díky reklamě můžete nasadit zákazníkům „brouka do hlavy“, že Vás mohou potřebovat i jindy a ne jen během hlavní sezony.
A proto je tu právě reklama.
Často slýchám: nejlepší reklama je doporučení.
Ano, to souhlasím. A jak širokou základnu těch doporučujících máte? Přidejte si další spokojené zákazníky, které Vás doporučí svým dalším známým.
A proto je tu právě reklama.
Často slýchám: takto nám to stačí.
Jste závislí na 1-3 velkých zákaznících? Není riziko, že skončí, přejdou ke konkurenci? Jak je nahradíte? V Las Vegas také nevsadíte na jednu kartu. Mějte záložní plán, přicházejte s novinkami a hlavně o těch novinkách dávejte vědět. Pravidelně.
A proto je tu právě reklama.
Ptejte se sami sebe – kde chci být s firmou za 3 – 5 – 10 let? Více poboček, větší kapacita výroby, více zaměstnanců, více zajímavých zakázek? Nebo třeba na jachtě, v Karibiku, ve svém domě ve Španělsku?
A jak toho dosáhnu? Kvalitní prací – určitě. O té preciznosti, solidnosti se musí dozvědět všichni.
Marketing Kladno - Borovského 1436, Kladno - 273 09 | IČ: 76238202 | Email: tomas.frank74@gmail.com | Mobil: +420 724 443 717 | O cookies | GDPR